ponnynfox

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Moa - 1 februari 2012 14:58

Hej! åker till stallet om 45 minuter kom inte på någon bättre rubrik.

Där ska jag iaf sköta Foxen och kanske hinner blogga när jag kommer hem. Imorgon kommer det bli väldigt dålig uppdatering eftersom jag är på stallet till 8 får se om jag hinner blogga då när jag kommer hem men tror inte det ska ju hinna äta och ducha och sen får vi se hur sent det är.

Har fixat typ ett eller två tidsinställda till imorgon så ni får klara er.

Torsdag imorgon känns som tiden bara susar iväg det känns som om det var igår jag hoppade med wanda fast det snart är en vecka sedan.

Men på ett sätt är det ju bra för snart är det fredag igen och då hoppar jag ju.

 

Är just nu den finaste bilden jag har på honom.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! jag heter Moa och är 10 år och det är jag som kommer blogga här.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket tv program tycker du är bäst?
 melodifestivalen
 Idol
 Ponnyakuten
 Fångarna på fortet
 Familjen annorlunda
 Gladiatorerna

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards