ponnynfox

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Moa - 5 februari 2012 18:10

hej! blev inget stall idag var med Ebba. vi var först hos mig sen gick vi ner till Ebba kallt var det.

Men nu ska jag gå och kolla på tv. är ju ponnyakuten idag. Imorgon är det skola igen och på onsdag har jag haft bloggen i en hel månad!

men ni kan få ett schema om hur min vecka ser ut:


Måndag: vet inte göra läxor

Tisdag: åka till stallet och rida

Onsdag: åka till stallet och sköta Fox.

Torsdag: Åka till stallet och sköta Arizona

Fredag: Sköta Arizona med Smilla och hoppa

Lördag: Sköta fox

Söndag: vet inte.

 så ser min vecka ut.

 

Av Moa - 5 februari 2012 08:53

hej! vaknade för ungefär en timme sedan tidigt för att vara helg. Men idag får vi se o jag åker till stallet tror det.

jag ska iaf gå och kolla några bloggar och sen bara göra tidsinställda..

tittade igår kväll på melodifestivalen inga bra låtar som gick vidare. Hoppas på att det blir bättre nästa gång.

Men kommentera gärna vilken låt du tycker är bäst.

Sen Får ni gärna ge mig ideer på en omröstning.

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! jag heter Moa och är 10 år och det är jag som kommer blogga här.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket tv program tycker du är bäst?
 melodifestivalen
 Idol
 Ponnyakuten
 Fångarna på fortet
 Familjen annorlunda
 Gladiatorerna

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards