ponnynfox

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Moa - 7 februari 2012 19:53

Japp, Red Fonzie Idag och det gick väl bra.

Vi började med att värma upp i skritt. Vi hade Sofia idag och inte Annika som vi brukar.en travade vi innanför spåret och skulle växla mellan snabb och långsamare trav. Sen skulle vi rida i tarv några steg sakta av till skritt sen trav igen och så vidare...  SEn gjorde vi samma sak fast i galopp.

Gick hyffsat bra ändå vi skulle sitta ner och han är ju stor och skumpig. Men det var inte så skumpigt idag och är väl nöjd fick mycket beröm idag så ja är Nöjd hade så klart kunnat gå mycket bättre. men mot slutet blev han jätte fin i traven.

 

Han brukar vara tjorvig att tränsa men idag böjde han till och med ner huvudet.


Av Moa - 7 februari 2012 19:46

hej! kommit hem från fammo nyss såg att Alma gjort en ny header superfin;)

Tack så himla mycket Alma. Kolla gärna hons och Lowas blogg: www.allroundhastarna.blogg.se

Men ska göra ridinlägget nu;)

 

Av Moa - 7 februari 2012 16:45

Ja har ganska många men tar den här

 

En kanin som var hos mig i några dagar på sommaren.

Av Moa - 7 februari 2012 14:24

Jepp, här kommer listan.


Dag 1. En sommrig bild

Dag 2. En bild på någon jag saknar

Dag 3.En bild på mig och mitt husdjur

Dag 4. En person som får mig att skratta

Dag 5. Favorit bilder jag tagit

Dag 6. Varför jag började rida

Dag 7. Alla hästar i stallet

Dag 8. En person jag vill träffa

Dag 9. En vintrig bild

Dag 10. 10 saker ni inte visste om mig

Dag 11. En låt som får mig att tänka på någon  jag saknar.

Dag 12. Min största räddsla inom ridsporten

Dag 13. En bild fårn i sommras

Dag 14. En låt jag tycker om

Dag 15. Min största idol

Dag 16. En bild från en utomlands resa

Dag 17. En gammal bild

Dag 18. En låt som jag lyssnar på om jag är glad

Dag 19. En låt som får mig att tänka på de jag älskar

Dag 20. En bild när jag rider

 

Haha... blev klar med Läxan fort och Listan tog bara typ en kvart att göra;) Men börjar väl idag så kommer något inlägg. Håll ögonen öppna.

Av Moa - 7 februari 2012 14:03

Hej! Har kommit hem från skolan för ett tag sen. Vi hade inte så jobbig dag. Värre blir det imorgon när vi slutar kvart över två. har provräkning också  

Men m¨ste göra klart Läxan och sen ska jag väl ta och gå ut med Zeb. Lit varmare Idag än igår -14 bara.

Så idag kunde man vara ute på rasten. Hehe.

Men nu måste jag göra klart Läxan så skriver väl ikväll efter jag ridit.

Föresten ska jag börja med en lista så kanske börjar här någon dag med den det bror på hur länge det tar att göra den;) Börjar iaf idag. Men skicka gärna en kommentar om vad ni vill veta.

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! jag heter Moa och är 10 år och det är jag som kommer blogga här.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket tv program tycker du är bäst?
 melodifestivalen
 Idol
 Ponnyakuten
 Fångarna på fortet
 Familjen annorlunda
 Gladiatorerna

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards