ponnynfox

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Moa - 13 februari 2012 17:58

Alla hästar i stallet kan skriva namnen men om ni vill se bilder så gå in på: www.kirunaridklubb.se


Ponnyer

Harry potte (Harry)

Parda

Miltex kry ( Holger)

Daphne

Smugglan

Tjorven

Ior

Wanda

Cilsane mr H (Sillen)

Tara

Fox   

Creme dela crem ( Creme)

Fonzie


Stor hästarna:

Jantar (janne)

Laika

Mansanto (Manne)

Dersiene (Dessi)

Balder

Ibiz

Akteur

Laser

Dionyzos

Miss tequila (Brun)

Orlando (Åke)

Upton ( Benny)

Flower Hill briscoe ( Briscoe)

Privata:

Ferrari

Fabian L (Fabbe)

Antique rose ( Rosa)

Urlando (Uno)

Neon light ( Neo)

Arizona   

Fonzie twist ( Fonzie)

E - mail

First Of May ( Meya)

Eastwood ( Clintan)

Come quick (Kickan)

Ruben

Vicky

Solo ( Sune)

Royal demarco ( Rolle)

Red nec fox ( Foxy)

Carresa beach ( Sessan)

Baltazar

Hembys Tira mi sue ( Tira)

Guylian

Accsident ( Laban)


Så det var alla;)

Av Moa - 13 februari 2012 17:53

Hej! När jag kom hem från skolan  så var jag md Julia och vi spelade the sims..

Nu har jag ätit och gjort Läxor.

Ska och åka skidor med Zeb snart så tror inte jag kan blogga något mer ikväll.

Men ska gå och fixa dag 7 nu;)

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! jag heter Moa och är 10 år och det är jag som kommer blogga här.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket tv program tycker du är bäst?
 melodifestivalen
 Idol
 Ponnyakuten
 Fångarna på fortet
 Familjen annorlunda
 Gladiatorerna

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards