ponnynfox

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Moa - 4 februari 2012 19:17

Hej! Jepp -30 grader idag jätte kallt. har iaf varit i stallet och skött arizona och fox.

det här gjorde jag:


Kylde benen i 20 min.satte på täcket och sen släppte jag ut 12.Mockade och blandade maten. Sen ryktade jag Fox en stund. sen tog Ida in Arizona så tog av henne grejerna och sen gick jag och kylde benet i 20 min igen. Ryktade och pysslade.Satte på en salva och innetäcket sen åkte jag hem kl 5.Blev en snabb rykt idag men hon får väl klara sig.

hon hade fått en ny betfor hink så skrev på den också. Hon behövde ju värkligen en ny eftersom den gammla hade sprukigt och då rann vattnet ut:/

   

Inte fin bild på Arizona men har typ inga bra bilder på henne hade behövt fota lite...

Av Moa - 4 februari 2012 08:39

Hej! vaknade för en stund sen ska till stallet där vid 19 tiden och sköta både Fox och Arizona.

blir nog ganska dåligt bloggande idag för kommer hem ganska sent men bloggar då. Så ni får stå ut.

Igår gjore jag iaf en ny header som jag blev Nöjd med.

Men nu ska jag gå och kolla några bloggar sen gör jag nog något tidsinställt.

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! jag heter Moa och är 10 år och det är jag som kommer blogga här.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket tv program tycker du är bäst?
 melodifestivalen
 Idol
 Ponnyakuten
 Fångarna på fortet
 Familjen annorlunda
 Gladiatorerna

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards